Assalamualaikum...Salam Ramadhan Al-Mubarak. - Murahkanlah senyumanmu kepada org sekelilingmu, who knows...dgn senyuman itu boleh membahagiakan orang lain..kan??. Saya pernah mengalami situasi di mana diri sangat tidak bersemangat, down, kecewa and pelbagai rasa yang seperti mahu sahaja berputus asa, tika itu saya rasa dan fikir..lebih baik saya hanya mengharap pada kasih sayang Tuhan, mendamba pertolongan-Nya sahaja bagi merawat hati yang sakit. Suatu hari tu, selepas mengisi minyak di petrol pump, ade 2 orang yang saya tak kenal pun siapa,, senyum kepada saya saat mereka lalu di hadapan saya...seyuman mereka membuatkan saya gembira, hepi. Rasa macam itulah kasih sayang Allah melalui mereka... walau secebis senyuman, terima kasih buat saya kembali ceria. So, senyumlah...murahkan..sebarkan. :) - Kadang kala saya terfikir kembali aturan Allah,,bagaimana Allah memakbulkan doa saya beberapa tahun yang lepas dan kemudian Allah memakbulkan beserta ujian yang menguji iman dan ukhwah, Ya Allah..hambaMu ini betul-betul tidak tahu apakah hikmah tersirat disebalik semua ini. Sedih..kecewa..dan sampai saya rsa jiwa sangat kosong..Ku pinta hati yang baru...supaya ke menjadi hamba Allah yang diredhai-Nya. - Saya buat point2 je ni..kalu boleh mcam2 nak tulis..hihi.,,bz lately..waaaa.. ( adakah bz adalah alasan utk meninggalkan seseorang ??..haha..sadis). ok..sampai sini sahaja..entah bila akan tulis balik. Selamat berpuasa ye.