Lagu: Untukmu Teman by Brothers


Heheh..karya saya zaman sekolah dulu, bila baca balik...rasa klakar dan malu plak.
Biar persahabatan kita kerana Allah,kerana itu lebih manis, kerana itu lebih indah! bersulamkan rasa kasih sayang kepada Ilahi. Moga ukhwah fillah diredhai-Nya. Saya sayang kawan-kawan saya..=)

Nur Persahabatan

Teman
Dirimu insan istimewa
Penghibur di kala duka
Penawar tatkala derita
Kau pengukir senyum di bibir ini
Gelak tawa juga gurau sendamu
Penghias jalinan persahabatan kita

Teman,
Jika aku hanya fikirkan dunia
Kau pimpinlah aku ke jalan Ilahi
Menuju kejayaan duniawi dan ukhrawi
Kiranya diriku bersalah
Tegurlah supaya aku sedar kesilapanku

Dan..
Andainya diri ini pernah menyakiti hatimu
Ku pinta seribu kemaafan
Kerana aku kadang kala alpa
Alpa tentang nilai sebuah persahabatan yang suci ini

Teman
Dalam menyelusuri usia remaja ini
Banyak cabaran mendewasakan kita
Aku dan engkau berjaya menempuhnya dengan tabah
Kerana kita yakin ada hikmah disebaliknya
Ku harap kita akan tetap bersama
Melewati liku-liku hidup ini..

Teman
Jangan kau ucap kata perpisahan
Kerana aku tak bisa menerimanya
Berdoalah untuk ikatan murni ini
Agar tetap kukuh hingga ke akhir ayat...